Vores kommunikation foregår via Aula.
Aula er et fælles rum for kommunikation og samarbejde i dagligdagen. Platformen følger jeres barn fra vuggestue og til det forlader folkeskolen.

På Aula får du beskeder, opslag mm fra os, ligesom du kan skrive til vuggestuen og børnehaven. I Komme/Gå kan du skrive hvem der henter, registrere faste aftaler mm.

Du finder Aula på www.aula.dk eller via en app til din mobil eller tablet. Appen findes både til Android og iOS. Du logger ind på Aula med dit UNI-login. De dele af Aula, der indeholder personfølsomme oplysninger skal tilgås via NemID.
Første gang du logger ind, skal du bruge dit NemID, og der vil være en række ting, du skal tage stilling til.
Der er vejledninger og hjælp på Hjælp til Aula - Aula (aulainfo.dk) og I kan læse mere på www.aula.info.dk

aula

Vejledning til opsætningen af aula

Shape Created with Sketch.